Dah boleh tidur sendiri !

10:03 PTG
  Tak yah guna buaian dah ! Dia akan tidur sendiri mulai sekarang . Kalau paksa dia , mmg tak layan .. Kena biar dia mengantuk dan terlela...

Bila aku bukak pintu !

3:41 PTG
  Dia tengah layan kereta dia .. Pelan pelan aku bukak pintu .. Nak keluar ke depan.. Nak amik surat kat peti surat. Dia dengar .. ...

Bila paip air buat hal !

3:30 PTG
  Tetiba semalam wife bagitau air kat sinki dapur takde ! Tempat lain semua ada .. tandas , sinki depan .. tandas atas .. Kat tempat dia m...

Biar blog buruk !

2:00 PTG
  “ Abg Ben , saya terus terang .. Blog abg Ben tak cantik .. Heee .. “ Aku senyum .. Betul ni ! Aku senyum .. Kenapa ? Sebab mmg aku s...

Kalau dia tak nak ..

12:02 PTG
  Jangan la paksa dia .. Meraung tak hengat punya . Tapi kejap je pon.. Tak sampai seminit , settle .. Isu baru lak skang ni .. tamo t...

Tak mampu aku ..

8:13 PG
  Wife antar gambar Qhaliff baru bangun tidur. Dia masih terlalu kepenatan .. Penat belum hilang lagi. Lama tak travel jauh .. Hurmm .. Da...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.