Abis la daddy..

8:19 PTG
  Haihh.. pandai dahh lari keluar skang niii .. Daddy kena ikut jer pasni ! Takleh leka dah .. Bahayaaaaaaa.. Published with Blogg...

Aku perlukan percutian !!

3:29 PTG
  Serius ! Aku dah ‘hang’ ! Nak kena tinggalkan segala gadget yang ada untuk beberapa hari dan menikmati dunia tanpa sebarang telekomunika...

Rasa bersalah giler !

11:26 PG
  Hurmm.. bila kena ‘jaga’ budak gini , kesabaran perlu berada di tahap tertinggi .. kalau tak , ada yang makan penampar nanti .. kan ? Bu...

Sensitif la skit !

11:26 PG
  Beberapa negeri dan bandar sedang dalam keadaan darurat .. Banjir sana sini ! Aku melihatnya di dalam FB .. pelbagai gambar ada .. Macam...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI