Masa untuk berjimat ! Gunakan SCARF PERFUME.

by - Isnin, Januari 06, 2014

 

Alhamdulillah. Sesuai sungguh dengan situasi tahun ini yang mana rakyat diminta reset minda dan berjimat cermat ! Hehee.. Aku mmg nak berjimat cermat dah abisan tahun ni !

Nasib baik aku diperkenalkan dengan SCARF PERFUME. Dulu asyik guna perfume yang mahal mahal tapi tahannya , tidak lama mana pon ! Hurm.. Nak usung ke sana sini pon susah. Size besar koooo !

Tapi dengan SCARF PERFUME ni , aku takde masalah dah. Pilih mana aku nak bawak , sesuaikan dengan situasinya.. letak dalam beg dan selesai !

Jimat .. Setelah gunakan hampir sebulan , masih ada byk lagi baki kandungannya. Rasanya boleh tahan sehingga 2 bulan lagi. Serius jimat abis ! Dulu , sebulan sebotol wooo .. Memang gile sbb aku akan pakai gi mana mana sekali pon termasuk ke kedai runcit depan rumah. Hehehe.. Aku suka bau wangi..

Menariknya kan .. aku ada banyak pilihan ! Suka gile aku. Nak keluar malam , lain baunya. Nak keluar berjalan depan rumah , lain baunya. Haaa… Takde la nak sama je baunya kan ?

Rasanya kalau untuk mereka yang bekerja di pejabat .. boleh je simpan satu dua botol di dalam laci mereka. Nak sorok takut orang curik pon boleh .. hehehe.. Size kecik jee pon..

Harganya ? Haaa … Jangan risau laa.. Gi tengok dalam Fan Page SCARF PERFUME .. Ramai wooo dealer dan testimoni mereka yang dah guna , termasuk aku juga ! Heeee… Atau gi ke websitenya , www.scarfperfume.com .

Kekadang berebut gak untuk pakai satu wangian dengan wife bila nak keluar tu… Nasib baik ada pilihan yang lain. Jadi , takde masalah langsung la.. Selamat dari nak jeling menjeling dengan wife. Hehehe..

Beli satu .. simpan.. Nak pakai wat solat pon ok apa !  Wangi skit .. Takkan nak jumpa awek atau pakwe je baru pakai.. Huh.. Jangan kedekutt…  Hehehe..

Try satu.. Jimat tu yang penting.. Dan wangi .. heee..

Photo: Tidak dinafikan di dalam dunia perniagaan, CUSTOMER is always right. Izinkan saya kongsi bersama pengalaman saya menjadi pengedar SCARF Perfume yang baru mencecah 3 bulan.

Baru-baru ini saya membuat panggilan semula ke pelanggan-pelanggan saya yang membeli SCARF Perfume di bulan pertama saya mula bernaiga. Terkejut saya apabila mendapat tahu 3 rakan saya mempunyai masalah yang sama dimana SCARF Perfume mereka tertumpah di dalam beg. Saya menjadi panik, malu dan terkejut kerana mereka membeli single pack dan ianya berbentuk spray dan ditutup rapi. Sepatutnya pembeli tidak perlu memulas dengan kuat untuk membuka tutup spray, walaubagaimanapun kadang2 customer nak cepat maka tak perasan dan terpulas, maka kepala spray itu menjadi longgar tanpa disedari.

Saya menghubungi pengasas SCARF Perfume sendiri, Bryan Gan untuk memaklumkan mengenai perkara tersebut. Alhamdulillah, selepas kami mengkaji punca masalah Bryan Gan telah bersetuju untuk menggantikan perfume yang bermasalah itu. MasyaAllah, pertama kali dalam hidup saya bersama perniagaan yang betul-betul menjaga pelanggan-pelanggannya. OUTSTANDING customer service.

Pagi ini saya berkesempatan untuk bertemu semula rakan2 saya yang memulangkan perfume mereka, dan inilah hasilnya. Inilah buktinya apabila kita mengubah masalah untuk menjadi satu peluang.

"Saya berasa sangat terharu kerana memang saya tak menyangka akan dapat pengganti kepada perfume yang saya beli. Sepanjang pengalaman saya dengan syarikat-syarikat di Malaysia, jika perkara sebegini berlaku kebanyakan syarikat akan lepas tangan. Terbukti SCARF Perfume menangani masalah ini dengan terbuka, setanding dengan syarikat-syarikat antarabangsa. Saya pun memang suka kan bau SCARF Perfume yang harum dan saya sangat2 happy dengan perkhidmatan pelanggan dari SCARF Perfume" - Pn Kamisah

"Awesome Customer service. Saya amat terkejut kerana tidak terlintas pun di fikiran saya yang kita akan dapat perfume yang baru. Saya sendiri memang menyukai bau Elegant & Luxury, kini saya boleh memakai nya semula dan bawanya ke solat" - Kak Sabariah

Saya bersyukur kerana telah memilih perniagaan yang mementingkan kepentingan pelanggan. THUMBS Up SCARF Perfume. 

- Ema, pengedar SCARF Perfume Puchong/Cyberjaya
SMS / Whatsapp +6012-3951220

You May Also Like

3 comments

  1. bole try ni.. inyaAllah ade rezeki nak bagi hadiah pada umi..

    BalasPadam
  2. mcm best je...nk try r nnti,...oh ye kwn2 jom join GA ni...hadiah handfon tuu...so cute... =D

    http://zieta-theimaginarydream.blogspot.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html

    BalasPadam
  3. aritu ada org promote tp wat dek jer...huhu..tp skrg rasa nk pulak..

    BalasPadam