Meeting blogger ?

by - Selasa, Januari 21, 2014

 

Tergelak wife aku bila aku bagitau KELAB BLOGGER BEN ASHAARI akan buat meeting .. Aku tanya apasal ? Blogger tak leh nak ada meeting ke ? Hehehe.. Orang dengar pon macam lawak tapi ramai tak tau blogger sekarang ni pon dah ada ‘kuasa’ tersendiri .. Haaaa..

Photo: Meeting #1 KBBA .. Isu .. Tolak Event Percuma.

Meeting adalah lebih bertujuan menyelesaikan beberapa isu berbangkit sejak dua menjak ni.. Kira nak settlekan secara bersemuka tanpa ada cakap cakap belakang ! Penat dok melayan bisikan syaitan ni..

Photo: Selesai meeting .. Sepakat membawa berkat .. InshaAllah ..

Alhamdulillah .. masing masing meluahkan rasa dalam hati .. dan mendapat penjelasan yang sebenarnya dari mereka yang dah amik tanggungjawab utk mendapatkan jawapan sebenar dari mereka yang terlibat..

Matang ! Aku respek semua yang hadir .. Ini bermakna segala masalah dah diselesaikan dan tak perlu diceritakan lagi … InshaAllah.. Terima kasihh pada rakan rakan yang hadir dan juga Ceo FUH.MY , Mk Syahir sbb open table.. hehe.. Semoga dimurahkan lagi rezeki ..

You May Also Like

8 comments

  1. teruskan perjuangan KBBA !! FA sentiasa menyokong apa yang baik demi kebaikan bersama :)

    BalasPadam
  2. Ehhh... lupe nak bg penghargaan kat fuh.my smlm sbb open table... tq tq... hehe...

    BalasPadam
  3. Untung lerr dapat jumpa ...
    Moga kelab ni terus berkekalan ...

    BalasPadam
  4. bila nk buka keahlian ni..nk join jugak.//hihi

    BalasPadam
  5. best nye dapat jumpa ramai2 kan .

    BalasPadam
  6. besnye..tetiba trpndg pic handbag kt tgh tuh!!hihi..siapakah punya gerngn bag itu..sama lah ngan kite..hihi..Malaysia xcetak satu kan..kiki...anyway like blog ben nih!!

    BalasPadam