Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 31 Januari 2014

Qhaliff meracau !!

 

Terkejut aku awal pagi tadi.. Dalam kul 3 pagi gitu.. Tiba tiba Qhaliff menangis kuat.. Punya la lama dia nangis. Dah pujuk .. Bacakan ayat suci .. Tak nak gak diam.. tapi reda skit .. Berguling guling dia ..

Dalam setengah jam gak la biarkan dia gitu.. Dengan mata tertutup.. Dah disapu dengan air pun , sama jer.. Akhirnya wife amik dan susukan dia .. Sambil bacakan ayat ayat di ubun dia .. Aku pasang youtube ayat ayat Ruqyah.. Diam je dia … Hurmm…

Photo

Masa aku peluk dia , dia punya meronta .. perghhh.. macam budak besar punya rontaan.. Kuat lak tuuu .. Terpaksa aku lepaskan .. Takut dia jatuh ..

Pastu baru dia ok.. Hurm.. aku rasa ni mesti mengingau UPIN IPIN The Movie tu.. Kan ada ‘hantu’ dalam citer tu.. Dia layan sorang masa nak tidur dengan wife. Aku kat luar dok wat keje .. Hurmmm..

Pasni , takde dah UPIN IPIN sebelum tidur.. Kena ‘baca’ buku sblm tidur. Hurm..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI