Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 31 Januari 2014

Qhaliff minat bercucuk tanam ?

 

Hurm.. Bukan sekali.. Tapi setiap kali dia turun dari kereta , cepat cepat dia ke sini .. Aku memula tak perasan tapi wife yang bagitau .. Qhaliff siram pokok kari tu.. Dari asalnya dah kering , tu dah tumbuh semula .. Huhuhu..

Photo: Dua yg jaga ..

Rumput tu ? Saja ternak sekali .. Kot kot leh buat ulam bila sayur kangkung nanti naik harga …

6 komen :

superVEE berkata... [Reply to comment]

Hahah! How cute :D He's exploring. Let him learn by things around ;) Now I got the idea of what to do with the kids at kindy next week, bersempena theme "Growth". Haha. Thanks for this entry! Lol :)

Hana Jalil berkata... [Reply to comment]

Wahh bagus lah kalau Qhaliff minat bercucuk tanam :D

# muka macam blur je tu.. HAHA

Ambo Akhil berkata... [Reply to comment]

jadi tauke kangkung la qhaliff pas ni..hihihhikk

Brader Izwan Trend Viral berkata... [Reply to comment]

Bagus ni, dah pandai berkangkung dari kecik lagi. hehe.

TrendViral

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

tauke daun kari ni. bagus kan ben qaliff ni tangan sejuk agaknya

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Yearghh!!!...good boy...sayang dia ketat2...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI