Realiti atau Fantasi ?

 

Wife mesej aku .. 
" Abg , nak beli jubah boleh ? " .


Jawab aku ..
" Beli la.. Amik 2,3 gitu .. ".


Dia balas ..
" Adeh .. sindirkah ? " .


Ni la orang perempuannnn .. Bila laki bagi green light , nampak sangat peliknya .. Hahahaha ..


"Amik je la.. abg belanja... ".


Cer bayangkan rupanya bagaimana bila ternampak perkataan 'belanja' tuuu ...

Dan dan tak jadi beli yang murah punya ! Adeh .. Sapa lagi bijak nih ??

5 ulasan:

  1. hehe..terlajak perahu boleh diundur..

    BalasPadam
  2. mak ai bestnya dibelanja. hihi untung wife ^_^

    BalasPadam
  3. Pahala membelikan kerana tanggungjawab,pahala galakan,pahala murah hati belanja dan pahala isteri menutup aurat..wah..alhamdulillah..PC pun suka bila hubby cakap..ambil la 2..3 buat salin salin..abang belanja...dengan syarat tutup aurat ikut syariat..yihaaa..can malican hohoi..ketipung payung..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.