Tabik sama Syamsul Yusof !

by - Rabu, Januari 01, 2014

 

Dulu , aku selalu attack filem dia yg .. hurm.. mmg tak beri apa apa kebaikan pada penonton . Aku mmg tak sokong langsung dia .. Tapi hari ini , ini segalanya berubah. Alhamdulillah , ada hikmah besar disebalik kejadian yg lepas..

Aku follow Twitter dia , mulai hari ni ...hee..Tahniah .. Alhamdulillah.. Semoga terbit filem filem yg memberi manfaat pada penonton terutama aku..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

9 comments

  1. Alhamdulillah..ada hikmah disebalik semua yang terjadi..selamat menempuh tahun 2014 abg ben..

    BalasPadam
  2. Allahuakbar!
    Saya tak pernah suka dgn filem2 dia. Even tak pernah tengok pun cerita ganas dia. Tapi serius saya suka dia dari dulu. Always down to earth dari dulu lagi sampai la saat baca entri ni. Ni lah yg kita mahukan,

    BalasPadam
  3. aku hold lama2 skit post dia kt blog aku... satu penghijrahan terbaik

    BalasPadam
  4. Saya ngt lg status fb Abg Ben pasal x suka filem KL gangster tu.. Hihi.. (jgn marah Abg Ben). Bkn twitter je, Facebook dia pun sejak kebelakangan nie banyak nasihat keagamaan dan saya pun dah mula minat dgn budak Syamsul nie...

    BalasPadam
  5. Zmn sekarang ni mmg kita x boleh nk easily judge sesiapapun.. sbb sesiapa pun boleh dpt hidayah dari Allah..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..bila Allah berkehendakkan sesuatu itu berlaku..ianya pasti berlaku juga..cuma kita sebagai hamba yang lemah ini mesti sentiasa bersangka baik pada Allah..segalanya telah Allah susun..dan kita manusia hanya sekadar perantara..Qhaliff mana kamu..selamat tahun baru untuk Bro Ben sekeluarga ye.. :)

    BalasPadam