2 minit je tempoh diberi ..

 

Bangun kul 8 pagi. Dah kembali normal tidurnya .. Malam pon awal dah skang .. Nak tidurkan semula , jam 12 tengahari. Rasanya kul 3 kang bangun la tu ..

Photo

Hurm… gaya tidur yang .. hurm… rasanya dulu , aku pun mmg suka tidur gini .. hahahah… Sejak sejak perut dah lebih ni , kena tidur mengereng dah .. hahaha ..

Kena betulkan tidur dia .. kang sakit leher lak dia ..

3 ulasan:

  1. hahaha. comel gaya tidur dia. macam Mayeesa susah nak tidur tengah hari. kena sabar nak dodoi dia.

    Bro, jemput baca entri tentang Wajah Mayeesa yang kebosanan. Hehehe.

    http://www.nasznadzeri.com/2014/02/muka-budak-bosan.html

    From,

    Nasz

    www.nasznadzeri.com

    BalasPadam
  2. Bro, penah dengaq org tua2 habaq budak tidoq menonggeng lagu ni ada cacing.. wallahualam...

    BalasPadam
  3. Bro, penah dengaq org tua2 habaq budak kalau tidoq menonggeng lagu ni sebab cacing.. wallahualam...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.