Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 4 Februari 2014

2 minit je tempoh diberi ..

 

Bangun kul 8 pagi. Dah kembali normal tidurnya .. Malam pon awal dah skang .. Nak tidurkan semula , jam 12 tengahari. Rasanya kul 3 kang bangun la tu ..

Photo

Hurm… gaya tidur yang .. hurm… rasanya dulu , aku pun mmg suka tidur gini .. hahahah… Sejak sejak perut dah lebih ni , kena tidur mengereng dah .. hahaha ..

Kena betulkan tidur dia .. kang sakit leher lak dia ..

3 komen :

Nasz berkata... [Reply to comment]

hahaha. comel gaya tidur dia. macam Mayeesa susah nak tidur tengah hari. kena sabar nak dodoi dia.

Bro, jemput baca entri tentang Wajah Mayeesa yang kebosanan. Hehehe.

http://www.nasznadzeri.com/2014/02/muka-budak-bosan.html

From,

Nasz

www.nasznadzeri.com

ejaescobart berkata... [Reply to comment]

Bro, penah dengaq org tua2 habaq budak tidoq menonggeng lagu ni ada cacing.. wallahualam...

ejaescobart berkata... [Reply to comment]

Bro, penah dengaq org tua2 habaq budak kalau tidoq menonggeng lagu ni sebab cacing.. wallahualam...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI