Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 27 Februari 2014

Akhirnya , dia dapat jugak !

 

Sian diaaa … Sebelum sebelum ni , bila ke KPT ni .. dia dah sasar dua tempat untuk dia bermain. Satu tempat thumbprint tu dan satu lagi terminal ni haaa..

Dan terminal ni senantiasa ada orang. Bila ada orang , dia tak datang la .. Dia terus tukar arah bermain tempat lain tapi di kawasan berhampiran. Aku tau dia masih berharap dapat main kat situ..

Photo: Dapat jugak akhirnya main..

Semalam , rezeki dia ! Sewaktu sampai situ , kosong kooooo .. Terpamer wajah ceria terus. Tak yah ajar dah apa nak buat.. Terus panjat kerusi dan duduk ! Tarik keyboard dan main belasah tekan !

Tau tau.. shutdown ! Hahahahha .. Dia sendiri yang shutdown.. Huhuhu.. Tapi ok la.. dapat la jugak main kati situ kejap.. Takde la nak telan air liur lagi.. hehehe ..

Hurm.. aku tak leh nak beli pc lagi kat rumah. Confirm dia je nanti conquer ! Berasap je tengok.. hahaha …

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI