Akok Panas Mok Su Yah Bangi

Terletak di Gate 1 susur keluar dari Putrajaya ke Bangi ni mmg jadi tumpuan orang yang nak cari kuih muih di sebelah petang.

Sedap ke ?

Aku beli memula setiap satu jenis tu , RM1 .. Dapat la 2 butir gitu haaa.. Wife ngan Qhaliff je makan. Aku takde selera nak makan sangat sbb penat  badan. Baru lepas workout.

Aku tanya wife .. Sedap ke tak ? Dia jawab sedap. Tanya lagi nak beli  lagi ke tak ? Dia nak .. heee.. Sedap la tuuu .. heeee .. Qhaliff pon makan gak .. Yang akok ori tu  sedap ..

Aku post kat Fb pon kawan kawan komen kata sedap .. Jadi , memang sedap la.. heee ..

11 ulasan:

  1. dulu masa kerja di SYABAS, masa saya handle meter reader, diaorang selalu belikan kuih akok panas ni... boleh tahan juga sedapnya...

    BalasPadam
  2. sedapp..cubalah rsa..

    (menghasut)

    BalasPadam
  3. sedapnya kuih akok ni...kat sini dah payah nak cari...yang ada pun tak menepati ciri ciri kesedapan akok yang sebenar...hihi...

    BalasPadam
  4. sedapnya..lama dah tak makan..dulu sy xsuka..tp dah lama2 jd suka plk..

    BalasPadam
  5. rm1 dpat 2 butir?
    huhu. da mahal skrg ni

    BalasPadam
  6. Pergh akok. Sodapnye. Berair mulut menengoknye.

    BalasPadam
  7. gate 1 belah mana...ada jambatan laks..? area gate 1 nc dagang ker?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI