Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 3 Februari 2014

Bahaya di depan mata !

 

Lama aku tak singgah sini … Malam ni aku bawak famili aku ke Dataran Putrajaya ni. Meriah giler ! Aku plan nak lepaskan Qhaliff kat sini.. Biar dia jalan bebas ..

Tapi segala apa yang aku rancang , terpaksa dibatalkan. Aku kena dukung dia sepanjang berada di sini .. Nak lepas ? Perghhh.. budak budak dok bermain basikal dengan lajunya mereka berkayuh ! Haihhh.. Risau je aku tengok ..

Rasa macam tak patut la mereka mengayuh basikal sebegitu rupa.. Merbahaya pada pengunjung lain terutama kanak kanak yang berjalan kaki dan tak perasan akan kehadiran penyewa basikal di sini !

Dulu , kat sini .. meriah dengan pengunjung bermain belon sabun , badminton dan berlari sana sini .. Tapi sekarang ? Hurmmm..

Photo

Akhirnya , aku belikan dia ‘pistol belon’ ni haaa … RM15 kooo .. Perghhh.. Terpaksa beli utk elakkan dia dari dok sibuk nak main tengah jalan Dataran Putrajaya ni .. Hurmmm …

Aku tak rasa la nak pergi sini lagi.. Aku nak lepak kat padang depan Maybank tuu.. Yang dekat Mahkamah Keadilan tu.. Situ aku rasa lebih mendamaikan .. Tenang pala otak. Anak pon leh main bola kat situ .. Hurmm..

3 komen :

Fauzi Noordin berkata... [Reply to comment]

hg kena kopak 5 hinggit. aritue aku beli 10 ja...

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

eloklah pegang Qhaliff Abang Ben, sebelum terjadi apa2...

ronna berkata... [Reply to comment]

dah xbest kat situ dah. terlampau ramai penjual. harga barang mainan confirm mahal. saya pk 10x nak pergi lepak situ dengan anak2. baiklah bawak anak2 lepak kat padang Perbadanan Putrajaya tu. lagi happening.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI