Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 Februari 2014

Berebut kamera dengan anak sendiri !

 

Aku baru nak snap dia dok bermain ! Dia nampak dari jauh , terus meraung ! Aku pelik gak memula.. apahalnya ? Sekali dia berlari ke arah aku dengan siap muka ‘ganas’ gitu haaa ..

Photo

Muka confident yang aku akan kasi kat dia kamera Sony baru ni haa ..

DSC00088

Dia nak amik !! Perghhh… Sua tangannn tuuu .. Apakah aku akan kasi ???

DSC00089

Jangan diturut sangat kehendak anak tuuu .. Kang naik lomak cili api diorang ni haaa ! Biarkan jeeer teriak sat.. Pastu amik pujuk ! Qhaliff ni bukan susah sangat nak pujuk bab bab gini.. Bawak keluar dari situ tunjuk pokok atau awek dok lalu lalang , diam la dia .. hehehe ..

12 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

amboi senangnya nak pujuk abang ben, tengok pokok dengan awek jer dah ok... he he he...

N.A.T berkata... [Reply to comment]

alahaiiii cutenya dia ni ...nak baling2 rasanya ... gayat tak dia en ben?

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Kesian Qhaliff :)

nurafiqahazhar berkata... [Reply to comment]

Hahahaha, acah acah gangster last2 teriak jgak...hihihi. naya je karang bg kamera tu...

eray ayang berkata... [Reply to comment]

qhalif dah makin semangat. mesti seronok nak dapat adik.

http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/02/kesan-makan-banyak-vitamin-bahaya.html

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Sopannya Qhaliff nangis sambil tutup mulut..

nabila biela berkata... [Reply to comment]

ololoh...nangis pom comeyyy

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

hehehe.. biasalah guna taktik airmata tarik perhatian agar dapat apa yang diinginkan.. ;)

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

perrgghh..!! awek tuuuuu....!! he3..

Ar Eirza Japar berkata... [Reply to comment]

amboi tunjuk awek ek...

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

qalif nk tngk tngk awek ke daddy dia yg nk tngk awek??

Hidayah berkata... [Reply to comment]

Ye ke tak bagi... heeeeee mcm susah nak percaya je.. hihi..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI