Berebut kamera dengan anak sendiri !

 

Aku baru nak snap dia dok bermain ! Dia nampak dari jauh , terus meraung ! Aku pelik gak memula.. apahalnya ? Sekali dia berlari ke arah aku dengan siap muka ‘ganas’ gitu haaa ..

Photo

Muka confident yang aku akan kasi kat dia kamera Sony baru ni haa ..

DSC00088

Dia nak amik !! Perghhh… Sua tangannn tuuu .. Apakah aku akan kasi ???

DSC00089

Jangan diturut sangat kehendak anak tuuu .. Kang naik lomak cili api diorang ni haaa ! Biarkan jeeer teriak sat.. Pastu amik pujuk ! Qhaliff ni bukan susah sangat nak pujuk bab bab gini.. Bawak keluar dari situ tunjuk pokok atau awek dok lalu lalang , diam la dia .. hehehe ..

12 ulasan:

  1. amboi senangnya nak pujuk abang ben, tengok pokok dengan awek jer dah ok... he he he...

    BalasPadam
  2. alahaiiii cutenya dia ni ...nak baling2 rasanya ... gayat tak dia en ben?

    BalasPadam
  3. Hahahaha, acah acah gangster last2 teriak jgak...hihihi. naya je karang bg kamera tu...

    BalasPadam
  4. qhalif dah makin semangat. mesti seronok nak dapat adik.

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/02/kesan-makan-banyak-vitamin-bahaya.html

    BalasPadam
  5. Sopannya Qhaliff nangis sambil tutup mulut..

    BalasPadam
  6. hehehe.. biasalah guna taktik airmata tarik perhatian agar dapat apa yang diinginkan.. ;)

    BalasPadam
  7. perrgghh..!! awek tuuuuu....!! he3..

    BalasPadam
  8. qalif nk tngk tngk awek ke daddy dia yg nk tngk awek??

    BalasPadam
  9. Ye ke tak bagi... heeeeee mcm susah nak percaya je.. hihi..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.