Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 24 Februari 2014

Berubah selepas demam !

 

Photo

Hurmm… dia dah terasa tercabar ke ? Bukan apa .. sejak baik dari demam ni , perangai dia berbeza dari dulu. Makan , dah kurang.. Tapi kalau mak aku suap , nak je dia makan..

Kalau merajuk ? Dia punya guling serupa ada lagu Kabhi Kushi Kabhi Gam dalam kepala dia .. Selagi ada ruang , selagi tu dia guling ! Ruang abis , dia pon stop guling dan teruskan menangis tak berair mata !

Lagi ? Berkepit ngan aku jer ..  Mood tak boleh dijangka dah skang ni.. Aku tak tau la kalau jerebu skang ni mempengaruhi perangai dia .. Huhuh..

Yang pasti , mmg boleh buat aku tukar jadi Hulk kekadang .. Huhuh..

1 komen :

Najdah Mohammed Hussain berkata... [Reply to comment]

Heheh...Qhaliff manja nak dapat adik...biasanya makin dekat due, makin manja coz dia tahu nanti nak kena share :)

Anak saya lebih kurang baya Qhaliff...adik dia dah 3 bulan pun still manja sangat2...memang kena banyak bersabar layan karenah dia...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI