Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 20 Februari 2014

Bila aku nak marah ..

 

Photo

Hurmmm .. Dia buat karenah ! Kasi tumpah air dengan sengaja .. Buang makanan dia .. Pastu gi tuang minyak urut atas sofa .. Pastu sengih kat aku ! Pastu ugut nak kacau home teater aku !

Warghhhhhhhhhhhhhhh !! Leh mendatangkan amarah aku ni .. Tapi segalanya hilang bila aku fikirkan satu jer .. Andai hari ini hari terakhir aku bersama dia , apakah aku tinggalkan kenangan pada dia dengan amarah aku itu ?

Hurmm..

2 komen :

asha hana berkata... [Reply to comment]

macam tu hakikatnya bila kita nak marah tp tak jd marah. kita akan fikirkan hal seperti ituu. alahai. daddy yang bagus :)

mat ganu berkata... [Reply to comment]

dulu time budak2, penah tampar adik sbb sibuk nak ikut g mancing..bile marah xnak dengar..pastu kne ceramah ngan akak "kalo adik mati esok mcm mane??" sampai ari ni, tak penah pun angkat tangan ngan die..marah je.. :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI