Bila anak jaga dari tidur dahulu ..

 

Kul 8 pagi ..

Aku yg bgn awal 6 pg , tdur lewar .. plan nak tdur barang setengah jam lagi.. kira kira nak bangun sblm kul 9 pagi.. 

Tiba tiba Qhaliff yg tdo sblh aku buka mata.. Aku buat buat dengkur.. Dia tgk aku .. dan buat buat dengkur gak.. Tp dia berdengkur terus !!

Aik.. ingat memain.. tp mmg lena balik dia.. Aku pon tidur jap.. Sedar sedar , Qhaliff dah duduk sebelah aku sambil makan biskut kering dan tv terpasang !

Aku pandang meja makan.. Huh.. bermakna dia panjat kerusi tadi utk amik biskut tu .. Dan menariknya biskut tu dalam tin ! Berjaya pulak dia bukak penutup tin biskut tu .. huhu ..

Adeh.. Aku pandang dia.. Dia suap biskut tu ke dlm mulut aku .. Arghhhh... Ni dah terbalik...

Photo

Nasib baik dia tak punggah atau main di tempat yang bahaya.. Dia mmg akan berada dekat dengan mak pak dia.. Tak berani nak main jauh jauh dia .. Hurmm..

4 ulasan:

  1. Sekarang ini : http://www.erazfadli.com/2014/02/lagi-pasal-isteri-ben-ashaari.html

    Sebelum ni ini : http://www.erazfadli.com/2014/01/gambar-isteri-ben-ashaari-di-cari.html

    Hehe..

    BalasPadam
  2. aishh lucu jugak si qhaliff ni ye

    BalasPadam
  3. kene lebih brjaga2 lah ben. bahaya tu

    BalasPadam
  4. kalo dah pandai bukak tin sndr, maknanyer x lama lg qhaliff akan pandai tanggal skru tanpa guna screwdriver...Time tu, en ben sedia la kene tengok bnayk brg2 dlm rumah yg lerai satu persatu......

    Qhaliff bijak....., daddy kene sabo yer..........

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.