Bila wife kasi 'arahan' !


" Bang , beli tong air.. Abang tu mandi guna air banyak .. ".

Aku jugaaakkk yg kenaaaa padahal Qhaliff yg guna byk ! Huhhhh.. Beginilahhhh nasibb ..

Beli je la.. Tak beli kang , dia ajak cari gak.. Sementara depan mata , beli jer .. Harga ? RM 59.90 .. Beli ni pon sbb Kerajaan Selangor nak mula catu air dan taman aku terlibat sama .. 55 jam wooo air tarak nanti ! 

Sediakan payung .. tak cukup stok , tumpang umah korang eh ..

9 ulasan:

  1. cukup ke 1 je ?

    Ayah Nat dulu siap beli tangki air & pasang

    BalasPadam
  2. Boleh jerr.tangki statik dpn umah je

    BalasPadam
  3. dak Qhaliff nampak dia ingat kolam untuk dia mandi-manda.. jaga elok2 Ben.. jangan bagi dak Qhaliff dekat kat tong besar penuh berisi air..
    peringatan juga untuk ai.. ;)

    BalasPadam
  4. Kiranya hampir 3 hari tu. Lama tu, selamat menyimpan air.

    BalasPadam
  5. Eh sama lak tong air Kita Kaler pun sama...tp tong sy dh di beli 17tahun lalu sewaktu kes catuan air thn 97 harganya x lah semahal tu en ben.


    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009