Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 26 Februari 2014

Bila wife kasi 'arahan' !


" Bang , beli tong air.. Abang tu mandi guna air banyak .. ".

Aku jugaaakkk yg kenaaaa padahal Qhaliff yg guna byk ! Huhhhh.. Beginilahhhh nasibb ..

Beli je la.. Tak beli kang , dia ajak cari gak.. Sementara depan mata , beli jer .. Harga ? RM 59.90 .. Beli ni pon sbb Kerajaan Selangor nak mula catu air dan taman aku terlibat sama .. 55 jam wooo air tarak nanti ! 

Sediakan payung .. tak cukup stok , tumpang umah korang eh ..

9 komen :

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Kat Perlis pun nak catu air jugak :(

N.A.T berkata... [Reply to comment]

cukup ke 1 je ?

Ayah Nat dulu siap beli tangki air & pasang

Unknown berkata... [Reply to comment]

Boleh jerr.tangki statik dpn umah je

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

rumah saya pun kena catu bro...

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

dak Qhaliff nampak dia ingat kolam untuk dia mandi-manda.. jaga elok2 Ben.. jangan bagi dak Qhaliff dekat kat tong besar penuh berisi air..
peringatan juga untuk ai.. ;)

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

Kiranya hampir 3 hari tu. Lama tu, selamat menyimpan air.

nabila biela berkata... [Reply to comment]

jimat cermat arilah jwabnye..

Nur Madihah berkata... [Reply to comment]

kat Gombak tak kena catu lg

Ct NoArizah Aris berkata... [Reply to comment]

Eh sama lak tong air Kita Kaler pun sama...tp tong sy dh di beli 17tahun lalu sewaktu kes catuan air thn 97 harganya x lah semahal tu en ben.


Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI