Facebook ialah Business

 

-iklan-

Sekarang ni ramai yang buat bisnes di facebook kan..Tahniah terutama anak2 muda yang baru 20an,tapi income bersih dah 5 angka.. yang lagi seorang nie yang sharekan strategynya dalam ebook ni.. ebook pertama yang berkaitan fb networking. .

Susunan ayat dia memang simple dan senang faham.. siap ada contoh macam mana nak pm orang dengan betul dan dapatkan marketing free di fb dgn networking  yang betul..

Bonus  bila beli ebook nie ,dapat join group khas untuk pembeli ..dalam group tue ada lagi macam2 share macam mana nak buat sales di fb nie .. perghh.. harga x sepatutnya RM30.. sangat2 murah.

Nak tau detail terus ke minisite dia.. siap ada testimoni kat situ -> www.marzianashukri.com

Kalau sapa yang nak terus ke fb penulis ebook nie,klik sini....-> Dms showcase

Dalam blog dia ada jugak dia share tips2 untuk yang berbisnes kat fb nie..baru2 ni dia ada post masa yang strategi untuk post di FB.. Sapa yg buat bisnes dekat fb tue , mesti follow blog dia -> http://dmssweetie.blogspot.com

3 ulasan:

  1. menggunakan sosial media dengan sebaiknya dan bukan untuk perkara sia2... thumbs up...

    BalasPadam
  2. Wow , perkongsian yang menarik ! Nak try usha tgk nti..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009