Jangan pandang remeh isu kecil !!

 

Ada ingat tak aku bagitau di FB Ben Ashaari yang mana kereta aku ada mengeluarkan bau hangit ? Memula aku syak ada sesuatu tak kena pada kereta tapi setelah mengetahui negara kita sedang dilanda jerebu dan kemarau , jadi aku anggap punca dari situ ..

Tadi , aku terperasan air meleleh banyak keluar dari bawah kereta aku sewaktu di Masjid Sultan Zainal Abidin , Putrajaya .. Aku jenguk bahagian bawah kereta dan … menitis nitis air keluar sewaktu air cond terpasang !

Aku tutup air cond , air tu tak menitis dah. Bukan setitis dua tapi bertitis titis woooo .. Kira dah leh buat saliran perparitan bawah kereta aku tuuu ..

Terus aku tak guna air cond sehingga sampai rumah. Bukak je tingkap. Sian kat wife dan Qhaliff.. Aku terpaksa buat begitu untuk elak kejadian silam berulang lagi ..

Esok , gi antar servis .. Hurmmm …

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009