Kawan telan kawan !!

 

Siap dah baju koprat aku … Dan juga rakan rakan seperjuangan yang bernaung bawah KELAB BLOGGER BEN ASHAARI .. Sebuah kelab dah seusia dengan blog aku .. heee..

Kali pertama aku menempah baju Kelab darinya 3 taun lepas  dan banyak dah dibuat projek baju KBBA dibuat dengannya. Alhamdulillah , semua ok..

Photo

Semalam , aku gi amik baju koprat darinya .. Dan dia cerita pada aku sesuatu yang malang berlaku padanya ! Kawan makan kawan ! Kawan seperniagaannya buat hal .. Hurmm.. Kesian ..

Kerugiannya ? Berpuluh ribu gak la menurutnya. Laporan polis dah dibuat.. Kawan tu pun dah siap pindah rumah. Katanya lagi kejadian berlaku sewaktu dia gi kursus kat Johor.. Hurmm ..

Baju koprat yang sedang dia buat pon terpaksa dia mintak rakan lain yang uruskan. Dia kerugian disitu lagi .. Hurmmm..

Macam ni punya orang pon ada.. Oh , ramai sebenarnya .. Cuma kita je tak perasan..

2 ulasan:

  1. Bahaya jika kena macam ni. Kena jaga-jaga dan beringat bila buat bisnes dengan kawan-kawan.

    BalasPadam
  2. Yeah, dia makan kita senyap2 tapi tetap kantoi jugak sebab Tuhan kan sentiasa melihat.. :)) Btw, cantik sungguh baju ni! Mcm CEO kelab pun ada. Haha :))

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.