Kembali tapi sukar !

 

Aku berjaya memaksa aku gi gym hari ni ! Puas nak pujuk kaki ni gi .. Bukan apa .. aku nak gi , Qhaliff nak ikut. Aku bawak, tak sampai lagi gym , dia dah nak tidur ! Bila dia dah nak tidur , camana aku nak bersenam ?

Kalau tinggalkan kat rumah , wife lak dok sarat mengandung. Nak kena tengokkan dia lak .. Kang tak tengok , abis rumah dikerjakannya haaaa ..

Photo

Tak yah gi gym ? Aku tak gi berbulan lamanya ! Hinggakan construction kat KBS tu dari aku dok tengok diorang tengah buat , tau tau siap dah ! Haa… Bayangkan berapa lamaaa ..

Aku kena gi gak gym sbb kalau tak gi , badan aku sakit sakit .. Dan biasa angkat menda berat dan berpeluh senantiasa.. Bukannya tak leh bersenam kat rumah tetapi sesekali nak kena release tensen kat luar sana tu.. PErghhh.. ingaat duduk rumah tak tensen keee ?

Tapi bila dah sampai gym , rindu pulak kat bam bam di rumah tu.. Hurmm.. Terbayang gelagat dia dok menyakat aku .. huhu..

Balik je la .. hahahah .. Aku sebenarnya dah bawak dia pon tadi tapi terpaksa patah balik bila teringatkan yang gym skang kena guna tangga utk naik ke atas. Kalau dulu leh guna lif tapi skang takde dah .. Huhuhu..

Lagi pun dia mengantuk jee aku tengok .. Dah setengah jalan , aku patah balik semata mata untuk hantar dia jer .. Huhuh.. Punya la dugaan untuk kuruskan diri ni ..

5 ulasan:

  1. jujur..gaya abg ben macam jebat a.k.a sharnaz

    BalasPadam
  2. betol2...bila dah tggal tu susahlah nak mula balik..pape pom all da best bro

    BalasPadam
  3. wow..six pack..gud luck bro..semoga dpt maintain badan yg cantik..hik3

    BalasPadam
  4. Rambut pendek sangat ek?Tak berapa hamdsomelah. :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009