Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 21 Februari 2014

Kena urut !

 

Photo

Sakit giler ! Siku belah kanan pon dah mula terasa sakit.. Semua ni sakit yang confirm kena pada mereka yang bayak bersukan menggunakan tangan terutama yang tak reti nak panaskan otot atau anggota badan dengan betul .. Kiranya terus belasah je main ! Dah tua baru terasa kesannya ! Jangan memain yer ..

Jap lagi nak gi umah mak aku .. Urut kat sana jer .. Huhuh. Lama dah tak mengurut .. Gulp.. confirm menjerit ni ..

1 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

ni terlebih angkat besi ni, hu hu hu, nak kena pesan juga pada suami supaya jangan lebih2 angkat besi tu... nanti takut berlaku kecederaan pulak...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI