Kena urut !

 

Photo

Sakit giler ! Siku belah kanan pon dah mula terasa sakit.. Semua ni sakit yang confirm kena pada mereka yang bayak bersukan menggunakan tangan terutama yang tak reti nak panaskan otot atau anggota badan dengan betul .. Kiranya terus belasah je main ! Dah tua baru terasa kesannya ! Jangan memain yer ..

Jap lagi nak gi umah mak aku .. Urut kat sana jer .. Huhuh. Lama dah tak mengurut .. Gulp.. confirm menjerit ni ..

1 ulasan:

  1. ni terlebih angkat besi ni, hu hu hu, nak kena pesan juga pada suami supaya jangan lebih2 angkat besi tu... nanti takut berlaku kecederaan pulak...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.