Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 24 Februari 2014

Lena tidur akhirnya !

 

Sejak demam hari tu , Qhaliff tak dapat tidur dengan lena .. Sian dia .. Bila dia tak lena , semua orang tak lena ..

Photo

Tapi bila dia dah lena , orang lain tak leh nak lena gak sbb masa ni la baru leh buat kerja .. Huhuhuh…

Ginilah hidup berkeluarga. Berbeza masa bujang dulu.Tanggungjawab besar dan terasa terisi setiap saat .. Tiada lagi istilah rehat.. Segalanya perbuatan perlu difikikan baik buruknya. Tak leh main belasah jer..

4 komen :

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

ciannya qalif get well soon

Nurul Faiz berkata... [Reply to comment]

penat sangat gayanya tu :)

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Moga Qhaliff semakin sihat...

Alynn Mueez berkata... [Reply to comment]

kita sebagai ibubapa...bila si manja dah lena tidur..tenang je ase kita kan..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI