Maharaja Lawak Mega Separuh Akhir 2013

by - Sabtu, Februari 01, 2014

 

Awalnya aku jangka Bocey terkeluar jika ‘mereka’ mengambil kira dari segi keuntungan ..  Yelah , 4 team yang lain tu confirm dah ada peminat yang mengundi mereka .. Bocey pulak ‘junior’ ..

Bila MLM dah start , Bocey antara yang menyerlah. Nabil dan Jambu , lebur ! SepahTu pon tak menarik seperti yang lepas lepas.. Apa dah jadi ? Shiro , selamat sebab lawak Awie menjadi..

Keputusan diumumkan .. Tiada penyingkiran ! Perghhhh .. Ramai dah jangka gitu.. Aku awalnya nak jangka gitu gak tapi macam tak patut pulak kalau takde penyingkiran. Kenapa ? Hurmm..

Kenapa aku kata patut ada penyingkiran ? Bila 4 pasukan bertanding di final , ini menunjukkan 4 pasukan tu adalah benar benar layak berada di situ ! Yelah , separuh akhir dah menunjukkan ada yang tak layak berada di final. Bayangkan tiba tiba di final , team yang tak perform di separuh akhir .. tiba tiba menyerlah ! Haaa .. Terlepas sudah team yang sepatutnya dapat kemenangan tu ..

Hurmmm.. Serius , ASTRO mmg membosankan bila buat realiti tv begini. Macam di AF lalu.. Tak silap aku ada yang terkeluar tapi diundi masuk .. lalu terus jadi juara ! Dan bila kata ada penyingkiran , tiba tiba takde ! Aiyo.. aparaaa …

Yelah .. semua ni hiburan semata mata kan ? Serupa WWE gitu .. Kita gak rugi buang masa layan menda menda ni .. Hehehehe.. Salahkan diri sendiri ..

You May Also Like

7 comments

  1. pandangan kita samaaa .
    Apa yang Ben perkatakan tu semua betul and memang terlintas pun di fikiran Lyssa ni haaaa .. hmm ... hambar ..

    BalasPadam
  2. Lawak hina org siap buat lgu2 bgai pun boleh dterima..nmpak dah permainan astro..
    Bosan.

    BalasPadam
  3. taktikal bisnes astrommg sudah dijngka. Sng cerita tgk sekadar utk gelak n hilang stress. nk hrp juri pun juri berat sebelah. nk hrp tngn yg mengundi lagi lh.

    Based pd mlm ni pnya performance bocey deserve to be champion.!

    BalasPadam
  4. apa apa pun , lain orang lain pendapat. bagi saya , semuanya memang layak ke final , and saya sebagai penonton maharaja lawak mega merasa sangat terhibur dengan kumpulan jambu dan shiro. itu terpulang la pada anda nak menilai ianya lawak ke tidak.

    BalasPadam
  5. nak buat cammana ben..Maharajalawak is no longer a competition..in fact ia dah menjadi satu business yg mengaut keuntungan dari mereka yang mengundi..




    BalasPadam
  6. btul...rncngan realiti astro...mmng mmbosankan...nseb x langgan warna....hihi

    BalasPadam
  7. Setuju sangat bro. Sebab saya pon berpendapat sebegitu. Bosannn..

    BalasPadam