Makan tengahari bersama Qhaliff..

 

Hahaha.. Tajuk .. macam nak makan tengahari dengan menteri mana tahhh .. Sekali , Qhaliff je ponnnn… So what ??

Ada aku kisah ? Hahahah .. Ok ok.. makan tengahari ni , wife kata nak masak keow teow jer.. Simple.. Sekali tengokkkk… Tu diaaa.. Sambal petai ikan masin kurau pon hado aaaa .. Sayur lemak pon hadooo.. Telur goreng pon hadooooo …. Dan paling sedap , famili pon hadoooo… hehehe ..

Photo

Photo

Nak makan sendiri dia .. Sebutir sebutir dia kutip .. Entah bila nak abis pon tak tau laa.. Aku masuk pinggan kedua dah .. dia masih gitu gak..

Akhirnya , wife suapkan … huhu …

5 ulasan:

  1. sebutir2 tak bleh tu,, comel qhaliff

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..sedap tu sambal petai..ermmm bagus Qhaliff..makan elok elok ok..walaupun ibu suap..

    BalasPadam
  3. sedapnya menu. bersopan sangat Qhaliff makan :)

    BalasPadam
  4. hahaa.. sopan santun tuh makan :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI