Makan tengahari bersama Qhaliff..

 

Hahaha.. Tajuk .. macam nak makan tengahari dengan menteri mana tahhh .. Sekali , Qhaliff je ponnnn… So what ??

Ada aku kisah ? Hahahah .. Ok ok.. makan tengahari ni , wife kata nak masak keow teow jer.. Simple.. Sekali tengokkkk… Tu diaaa.. Sambal petai ikan masin kurau pon hado aaaa .. Sayur lemak pon hadooo.. Telur goreng pon hadooooo …. Dan paling sedap , famili pon hadoooo… hehehe ..

Photo

Photo

Nak makan sendiri dia .. Sebutir sebutir dia kutip .. Entah bila nak abis pon tak tau laa.. Aku masuk pinggan kedua dah .. dia masih gitu gak..

Akhirnya , wife suapkan … huhu …

5 ulasan:

  1. sebutir2 tak bleh tu,, comel qhaliff

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..sedap tu sambal petai..ermmm bagus Qhaliff..makan elok elok ok..walaupun ibu suap..

    BalasPadam
  3. sedapnya menu. bersopan sangat Qhaliff makan :)

    BalasPadam
  4. hahaa.. sopan santun tuh makan :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.