Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 18 Februari 2014

Mencetak Baju @ Design Secara Digital

 

-iklan-

1492331_704224616264520_1148536679_o

PERKHIDMATAN YANG KAMI SEDIAKAN ADALAH "DTG TSHIRT PRINTING" ATAU MENCETAK BAJU@DESIGN SECARA DIGITAL..
DTG BERMAKSUD DIRECT TO GARMENT..TEKNOLOGI DTG DI MALAYSIA TIDAK LAGI MELUAS DAN YANG ADA DI PASARAN HARGANYA SANGAT MAHAL..


APAKAH KELEBIHAN DTG BERBANDING SILK SCREEN DAN HEAT PRESS? SILK SCREEN MEMERLUKAN BLOK UNTUK MEMBUAT DESIGN DAN SEMEMANGNYA DIGUNAKAN SEMENJAK DAHULU LAGI TETAPI UNTUK MENDAPATKAN TONE YANG BANYAK SILK SCREEN TIDAK DAPAT MEMENUHINYA..


MANAKALA HEAT PRESS DAPAT MENAMPUNG KEKURANGAN SILK SCREEN..TETAPI HEAT PRESS KOS UNTUK MEMBELI KERTAS HEAT PRESS MAHAL DAN JIKALAU MURAH PUN KUALITINYA TIDAK DIYAKINI..BUKTINYA APABILA DI BASUH BERULANG KALI IANYA AKAN TERTANGGAL..


JADI DI SINI KAMI MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN DIRECT TO GARMENT (DTG) DIMANA IANYA DAPAT MEMENUHI KESEMUA TONE YANG DI PERLUKAN..HARGA YANG KAMI TAWARKAN ADALAH SANGAT BERPATUTAN...


SIZE CETAKAN ADALAH MAXIMUM A4 SIZE SAMADA MELINTANG ATAU MENEGAK  SIZE BAJU ADALAH DARIPADA SIZE : " S " SEHINGGA " XXL "

JADI APA YANG ANDA TUNGGU LAGI! CETAKLAH DESIGN SESUKA HATI ANDA SAMADA SEHELAI. DUA HELAI ATAU 1000 HELAI SEKALI PUN HARGANYA ADALAH TETAP!

CARA ORDER :-
EMAILKAN DESIGN ANDA DAN SIZE GAMBAR YANG DI BUAT DI mytshirt86@gmail.com BESERTA DENGAN

1)ALAMAT
2)NO TELEFON
3)EMAIL
4)NAME

PENGHANTARAN KESELURUH MALAYSIA ADALAH PERCUMA...

SILA KUNJUNGI PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK LEBIH DETAIL -  https://www.facebook.com/tshirtdigital

1 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

menarik ni, thanks for sharing abang ben...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI