Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 6 Februari 2014

Nasi taknak tapi …

 

  Photo

3 bijik karipap dia sapu bersih ! Nasi yang mak dia belikan , dia tamo makan.. Terpaksa aku makan .. Eceh , terpaksa la sangat yer .. Hehehe..

Karipap  tang kerak keras tu .. dia pas kat mulut aku ! Huh..

5 komen :

saya tak tipu!!nina the mummy berkata... [Reply to comment]

tang kerak keras tu la sedap adik gebusssss!!!

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

heheh..
jap lagi mesti dia xnak makan sayur pulak..

muhamad hafiz mohamad sarpan berkata... [Reply to comment]

peberet admin gak ni

Tyka omar berkata... [Reply to comment]

haahaha..bambam nye pipi dye mcm nk tenyehh2 ja

Hana Jalil berkata... [Reply to comment]

yg keras tu lah sedap Qhaliff :D tp tk pe saya memahami gigi tk cukup kuat nak gigit.. :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI