Nasi taknak tapi …

 

  Photo

3 bijik karipap dia sapu bersih ! Nasi yang mak dia belikan , dia tamo makan.. Terpaksa aku makan .. Eceh , terpaksa la sangat yer .. Hehehe..

Karipap  tang kerak keras tu .. dia pas kat mulut aku ! Huh..

5 ulasan:

  1. tang kerak keras tu la sedap adik gebusssss!!!

    BalasPadam
  2. heheh..
    jap lagi mesti dia xnak makan sayur pulak..

    BalasPadam
  3. haahaha..bambam nye pipi dye mcm nk tenyehh2 ja

    BalasPadam
  4. yg keras tu lah sedap Qhaliff :D tp tk pe saya memahami gigi tk cukup kuat nak gigit.. :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.