Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 4 Februari 2014

Ni yang aku malas ni !!

 

Kuatkan semangat ! Pagi pagi lagi berlari setempat ! Hahahaha .. Memula tu aku tak perasan satu menda alah ni haaa.. Tapi bila gi dekat , hurmmm… Geleng kepala laaa aku tengok ..

Nape la serlahkan bakat anda di tempat tak sepatutnya ? Kalau gini punya hasil , Qhaliff pon leh buat .. Seperkara lagi , tak yah bagitau belajar mana dan asal usul tu. Lukis gambar spider ka , gambar semut kaa.. Berbaloi la skit ..

Jangan la gini… Budak budak kecik dok main kat situ .. Diorang membaca apa yang ada kat situ dan pasti akan ada yang mencontohi. Sapa dapat dosa nanti ? Hurmmm ..

5 komen :

aQu Mad berkata... [Reply to comment]

cara mudah buat dosa freee..

mOoN berkata... [Reply to comment]

huhu..macam dah jadi trend anak muda skang ni conteng dinding..fuhhhh~



http://www.munirahizzan.com

zana fahmi berkata... [Reply to comment]

Ada je dimana2...

Nasz berkata... [Reply to comment]

budak-budak sekarang ini terlalu terdedah. sebab teknologi yang semakin pesat membangun sekarang ini.

From,

Nasz

www.nasznadzeri.com

nabila biela berkata... [Reply to comment]

ermm budak2 skrg ni...mcm xde tmpat lain nk conteng

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI