Ni yang aku malas ni !!

 

Kuatkan semangat ! Pagi pagi lagi berlari setempat ! Hahahaha .. Memula tu aku tak perasan satu menda alah ni haaa.. Tapi bila gi dekat , hurmmm… Geleng kepala laaa aku tengok ..

Nape la serlahkan bakat anda di tempat tak sepatutnya ? Kalau gini punya hasil , Qhaliff pon leh buat .. Seperkara lagi , tak yah bagitau belajar mana dan asal usul tu. Lukis gambar spider ka , gambar semut kaa.. Berbaloi la skit ..

Jangan la gini… Budak budak kecik dok main kat situ .. Diorang membaca apa yang ada kat situ dan pasti akan ada yang mencontohi. Sapa dapat dosa nanti ? Hurmmm ..

5 ulasan:

  1. cara mudah buat dosa freee..

    BalasPadam
  2. huhu..macam dah jadi trend anak muda skang ni conteng dinding..fuhhhh~



    http://www.munirahizzan.com

    BalasPadam
  3. budak-budak sekarang ini terlalu terdedah. sebab teknologi yang semakin pesat membangun sekarang ini.

    From,

    Nasz

    www.nasznadzeri.com

    BalasPadam
  4. ermm budak2 skrg ni...mcm xde tmpat lain nk conteng

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009