Nyaris aku dimasukkan ke hospital !

 

Photo

Baru tdo dia .. Tu pun selepas ‘dipaksa’ aku. Dia ngantuk dah tapi nak lawan bijik mata !

Hurmm.. Dia terlalu rapat dengan aku. Aku pulak terlalu rapat dengan dia .. Hinggakan ? Hinggakan dalam mimpi pon dia membayangi aku !

Wife kata aku ngigau malam tadi..

" Qhaliff Iman... Qhaliff Iman.. ".

" Nasib baik sebut nama Qhaliff.. Kalau sebut nama perempuan lain ??".Jawab aku ..

"Kalau nama perempuan lain ? Takde dah kat meja makan skg ni.. Kat hospital dah kita pagi ni.. ". Jawab dia sambil lipat baju.

Sengih je aku.. Perempuan .. Hati je kata gitu sedangkan mahu.. Eh ??? Hahahaha

6 ulasan:

  1. huh!!! bahaya kalau tersebut nama pompuan lain..hehehehhe.
    Kalau aku 2 minggu tidur kat dapur..ahaks

    BalasPadam
  2. ahaksss.. pandai en ben bergurau eh?? berani eh ckp cenggitu ngan wife.. hikhik

    BalasPadam
  3. amboi abg ben! setialah pada yang satu :P

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.