Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 14 Februari 2014

Nyaris aku dimasukkan ke hospital !

 

Photo

Baru tdo dia .. Tu pun selepas ‘dipaksa’ aku. Dia ngantuk dah tapi nak lawan bijik mata !

Hurmm.. Dia terlalu rapat dengan aku. Aku pulak terlalu rapat dengan dia .. Hinggakan ? Hinggakan dalam mimpi pon dia membayangi aku !

Wife kata aku ngigau malam tadi..

" Qhaliff Iman... Qhaliff Iman.. ".

" Nasib baik sebut nama Qhaliff.. Kalau sebut nama perempuan lain ??".Jawab aku ..

"Kalau nama perempuan lain ? Takde dah kat meja makan skg ni.. Kat hospital dah kita pagi ni.. ". Jawab dia sambil lipat baju.

Sengih je aku.. Perempuan .. Hati je kata gitu sedangkan mahu.. Eh ??? Hahahaha

6 komen :

Paly berkata... [Reply to comment]

hahaha.. indah nya kahwin ni..

Contest SEO Muslim Niaga

Hanif Idrus berkata... [Reply to comment]

huh!!! bahaya kalau tersebut nama pompuan lain..hehehehhe.
Kalau aku 2 minggu tidur kat dapur..ahaks

kawe berkata... [Reply to comment]

ahaksss.. pandai en ben bergurau eh?? berani eh ckp cenggitu ngan wife.. hikhik

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

hehehe... trsenyum saya

Mek Onie berkata... [Reply to comment]

amboi abg ben! setialah pada yang satu :P

Masz Health Boutique berkata... [Reply to comment]

suweet..hahaha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI