Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 13 Februari 2014

Panjatlah puas-puas !

 

Hahahaha … Adeh.. Kelakar je dengar kata kata seorang pengunjung Taman Cabaran Wall Climbing Center tadi petang .. Bukan apa , tujuan aku bawak Qhaliff ke situ untuk dia memanjat sana sin memandangkan dia pun suka memanjat kat rumah.. hehehe ..

Awalnya aku hanya berdua dengan Qhaliff.. Puas menjerit atau berlari sana sini.. Aku pun tak terkawal laa perangai gak.. Cam budak budak jap..Hahahah ..

Tiba tiba dtg sorg lelaki bersama anak kecilnya..Sama besar anaknya tu dengan Qhaliff tapi dari segi usia , dia muda 3 bulan dari Qhaliff.. huhu.. Ligat gakk ..


" Haaa.. panjattt .. Kat rumah nak panjat sangat kan .. ". Kata bapak dia sambil ketawa.. Hahaha .. Aku yang dengar tu pon ketawa jer..

Budak .. disuruh panjat , tamo la pulak ! Dipaksa paksa , tamo.. tapi berlari sana sini ! Hahaha .. Gitulaaahhh .. Bukan mudah nak didik anak kecil ni.. Nak ajar tu mudah tapi nak didik tuuu , perlukan kesabaran dan skill .. Heee ..

Tapi diorang tak lama.. Rasanya tak sampai pun setengah jam berbanding aku mau dekat sejam.. Hehehe.. Bukan apa , kul 5 setengah nak gi amik ibu Qhaliff lak ..

Photo

2 komen :

ain'syaa berkata... [Reply to comment]

blogwalking here.

yups betul, bukan mudah untuk mendidik anak2 kecil.

Yaati Nor berkata... [Reply to comment]

KAT MN TMPT DIA DEKAT DGN PTPTN KE?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI