Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 2 Februari 2014

Penatkan Qhaliff ..

 

Memang dia sangat keletihan hari ni. Mungkin baru pulih dari demam tapi dia berusaha keras utk kelihatan bermaya ! Hahahaha .. Tapi sayangnya , jam 10 malam .. dia tewas..

Kalau tak , biasanya jam 12-2 pagi baru leh tidur ..

Photo

Caranya , bagi dia aktif sebelah siang dan kurangkan tidurnya.. Kalau dia cukup tidur belah siang .. jawabnya malam , jadi Batman laaa ..

Photo

Utk esok punya perancangan .. aku dah tau apa nak buat .. EHehehe.. Confirm dia berpeluh peluh kegembiraan dan sampai rumah , terus Zzzzzzz … hehehehe …

Sian diaa … Huhuhu ..

3 komen :

Sharifah Anggerik berkata... [Reply to comment]

haha ! kanak2 memang camtu... bagi dia aktif waktu siang... malam nanti dia zZzzzzz cecepat... macam anak buah anggerik !

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

mmng btl2 penat tu

nabila biela berkata... [Reply to comment]

alahaiii...comeynyee...hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI