Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 2 Februari 2014

Pontianak ??

 

Gulp.. Bila jiran aku bagitau mengenai ‘menda’ ni , aku terpikir satu jeee.. Hurmm.. Nak beranak kat mana eh ? Sini ke Kelantan ? Yelah , aku nak tanam uri nanti… Huhuh.. Kena macam ari tu , kul 2 pagi aku tanam kat belakang rumah .. Haaaa…

Photo

Minggu lepas , ada cerita pasal anak jiran tertangkap gambar yang mana dalam gambar tu ada …. Heeee… Nak sebut ke ? Baca tajuk je la.. hahahaha ..

Pastu , utk mengelakkan keadaan tidak diingini .. mereka telah meminta orang bijak pandai untuk memagar taman perumahan aku tinggal ni .. Alhamdulillah ..

Tak sempat aku nak turut serta ahli surau memagar sbb masa tu mak mertua aku datang dan ada kat Sg.Buloh. Kalau tak , boleh aku kongsikan dalam blog bagaimana ianya dilakukan ..

Haaa… Gambar ni bukanlah gambar yang aku katakan. Tapi dalam gambar ni .. ada ceritanya .. Nak aku ceritakan ke ? Haaaa… Tak lena tidur kang … Tak yah la yer.. Aku risau je .. Kang aku yang mimpi ngeri .. hahahaa .. 

Aku tulis ni pon dah meremang bulu tengkuk.. huhu ..

5 komen :

Que Achmad berkata... [Reply to comment]

Ponti ada kat situ! Serammmmm

Zamani Abe berkata... [Reply to comment]

entri kita lebih kurang sama je malam ni.. hehe.. seram2

Mak Iti berkata... [Reply to comment]

cik onti kan ke suka ngan orng lelaki,kalau jumpa ngan orng pompuan dia ngelak...maluu

Paperbag Head berkata... [Reply to comment]

Ala...baca entri ni mcm tengok hobbit 2 je. Hurmm....

Iris Jasmine berkata... [Reply to comment]

eii serammmm

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI