Rambang bijik mata !!

 

Di Alamanda .. Dia , aku usung guna stroller jer.. Tak larat nak dukung sbb sakit siku .. hehehe ..

Bila masuk AEON ni , dia cepat cepat ‘bersuara’ ajak masuk. Memula tu , dia atas stroller .. semua dia nak kaut ! PErghhhh… Daddy bawak duit cukup cukup beli ikan masin je nih ! Hee..

Aku lepaskan …

“ Haaa.. gi pilih mana nak ? “

Aku biar je apa dia nak.. Ikut je dari belakang .. Tau apa dia pilih akhirnya ??? Dia pilih keluar dari situ ! Hahahahhaa … Serupa perangai mak dia jer ! Masa nak membeli , macam macam nak.. Di suruh amik , terus tak nak.. Heee..

Sesekali kena main psiko gak .. heee…

4 ulasan:

  1. Hahaha...Qhaliff said " Pening ar nak pilih..baek kuar jek..senang cite..save duit daddy..hehe "

    BalasPadam
  2. O... Sama macam fiza. Biasa kalau dah rambang. Jadi terbantut nak beli. Masuk kemain lagi. Kadang2 lama2 dlm kedai. Sudahnya 1 pun tak beli. Haha...

    BalasPadam
  3. hahaha.. qhaliff qhaliff.. comel nyeee laaa.. geram tgk pipi dan tangan tu... hehe. pening sgt sampai tak tau nk pilih mana satu ye? hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.