Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 20 Februari 2014

Rambang bijik mata !!

 

Di Alamanda .. Dia , aku usung guna stroller jer.. Tak larat nak dukung sbb sakit siku .. hehehe ..

Bila masuk AEON ni , dia cepat cepat ‘bersuara’ ajak masuk. Memula tu , dia atas stroller .. semua dia nak kaut ! PErghhhh… Daddy bawak duit cukup cukup beli ikan masin je nih ! Hee..

Aku lepaskan …

“ Haaa.. gi pilih mana nak ? “

Aku biar je apa dia nak.. Ikut je dari belakang .. Tau apa dia pilih akhirnya ??? Dia pilih keluar dari situ ! Hahahahhaa … Serupa perangai mak dia jer ! Masa nak membeli , macam macam nak.. Di suruh amik , terus tak nak.. Heee..

Sesekali kena main psiko gak .. heee…

4 komen :

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Hahaha...Qhaliff said " Pening ar nak pilih..baek kuar jek..senang cite..save duit daddy..hehe "

Wenwink Kidu.Duki berkata... [Reply to comment]

Hahahaa mmng pintar anak ni.

Fizalinolie berkata... [Reply to comment]

O... Sama macam fiza. Biasa kalau dah rambang. Jadi terbantut nak beli. Masuk kemain lagi. Kadang2 lama2 dlm kedai. Sudahnya 1 pun tak beli. Haha...

aprileighty6 berkata... [Reply to comment]

hahaha.. qhaliff qhaliff.. comel nyeee laaa.. geram tgk pipi dan tangan tu... hehe. pening sgt sampai tak tau nk pilih mana satu ye? hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI