Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 18 Februari 2014

Seharian tinggalkan rumah ..

 

Perghh.. ngalahkan bapak dia ! Rindu sangat la dia kat rumah haa.. Tak sabar nak masuk rumah , nak baring pastu suruh pasang tv ! Dapat tgk tv terus senyum . Apa cenel sekali pun pasang laaa.. dia talak kisah punya lorr ! Asal kan tv .. Baru dia terasa itu rumah dia .. Hahahahha ..

Aku rasa part ni , dia ikut mak dia kot.. Yang kurang suka nak keluar dan lebih gemar duduk di rumah .. Tapi aku pon gitu gakk .. Kalau nak keluar sangat tu sbb stress jer.. hehehe ..

1 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

oh qhaliff ni homey type rupanya... ^_^

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI