Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 3 Februari 2014

Setelah berbulan lamanya ..

 

Awal pagi ni , aku mula berlari di taman perumahan aku. Lari tu , tak la sampai berkilo kilo.. Sempat 200 meter je pon .. Pastu tercungap cungap.. hahaha ..

Kenapa aku mula semula menjaga kesihatan ni ? Hurmm.. Sebab aku dah mula terasa semput haaa .. Bila semput , sungguh tak best laaa nak buat apa saja terutama bila nak naik turun tangga haaa .. Haish.. Muda muda dah semput !

Dan paling ketara , rasa sakit pinggang ! Bila bangun tidur , sunguh la rasa sakit dan sengal ! Hurmmm.. Akhirnya , dalam minggu aku mulakan aktiviti asal aku setelah berbulan aku tinggalkan !

Berlari .. bergayut dan .. angkat besi.. hehehe ..

 

Daaannn ..

Photo

Photo

Waahhh..kurus dah aku ! Hahahaha .. Ok , ada beza skit laaa.. Hehehe.. Aku nak kena mantap sblm Jumaat depan ! Ada dua event yang aku perlu hadiri.. Sabtu dan Ahad ! Hurmmm …

2 komen :

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Go!! Go!! Chaiyok Abg Ben.. Mst bole pnya.. :D

Nasz berkata... [Reply to comment]

terbaiklah bro. kira ok la 200 meter baru tercungap-cungap. Saya naik tangga baru beberapa puluh langkah pun dah tercungap-cungap tau?

From,

Nasz

www.nasznadzeri.com

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI