Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 5 Februari 2014

Tahniah buat kejiranan …

 

Tu diaaa.. Aku pi taman petang tadi ngan Qhaliff .. Ternampak jiran jiran ada kat situ bersama anak anak mereka sambil membakar sampah ..

Waahh .. Diorang turun membersihkan taman.. Alhamdulillah. Semoga Allah berkati usaha mereka dan melimpahkan rahmat atas mereka…

Segala contengan telah dipadamkan mereka .. Huhuhuh… Sampah sarap , dibakar .. Dan mereka juga memeriksa beberapa permainan yang dah dirosakkan.. Hurmm.. Sian anak anak kecil di situ . Nak main pon dah merbahaya !

Photo

Aku tak paham la kenapa sampai perlu rosakkan alatan permainan di taman perumahan yang bukan mereka duduki ! Dah la datang ke tempat orang pastu bikin onar ! Apa ni ??? Bawak bawak la kesedaran diri skit .. Hurmm..

3 komen :

Aniq Bukhary berkata... [Reply to comment]

Waahhh... Semangat kejiranan yg tinggi. Untung ada jiran macam tu..

nabila biela berkata... [Reply to comment]

diorang ni kalo xkena hukuman berat..selagi tu lah buat...hoho

N.A.T berkata... [Reply to comment]

(_ _)"
so dispointed ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI