Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 Februari 2014

Terasa ‘bertuah’ !

 

Nak kata bangga , aku tak de apa nak dibanggakan ! Nak dijadikan contoh , ramai lagi yang layak .. Namun syukur pada Allah , apa yang aku rasai sekarang berjaya membuka mata orang kita yakni , rezeki kita bukan saja melalui bekerja dengan orang saja ! Dan lelaki punya tanggungjawab yang cukup besar .. bukan sekadar gi cari duit utk keluarganya saja !

Alhamdulillah .. tak tau nak kata apa sebenarnya ! Terima kasih atas sokongan serta doa kalian ! Tanpa korang semua , aku pon tak sampai tahap ini.. kan kan ?

7 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

always support you abang ben...dan juga qhaliff...hik hik hik, tiba2 qhaliff pun ada dalam ini gambar...

Puteri Jamu berkata... [Reply to comment]

cool! saya pernah tengok rancangan kat TV pasal lelaki menjadi suri rumah, @benashaari pun ada sekali :) i'm impressed

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

bro mmg bertuah..
artis low profile dh sekarang.
heheh..
u deserve ben :)

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

sure lecturer tu 1 of ur followers. congrats!

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Blog bro memang terbaik!!!

ricca berkata... [Reply to comment]

huhuhu...mmg best pun blog ni...hrp nk jugak jd sehebat bro ben..nnti ajar2 ye...hehehe

Mira Adzlia berkata... [Reply to comment]

abg ben mmg hebat pun :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI