Tom Yam Air Kelapa yang mengoda !

by - Jumaat, Februari 21, 2014

 

Photo: Ada orang mintak aku tolong tanyakan di mana ada jual makanan seperti di dalam gambar ni .. Tolong bagi lokasi yer kalau tau .. Terima kasih .. 

Teringin dah sangat kawan kita tu..

“ Ada orang mintak aku tolong tanyakan di mana ada jual makanan seperti di dalam gambar ni .. Tolong bagi lokasi yer kalau tau .. Terima kasih ..  “.

Ok .. aku up status ni di FB setelah ada rakan bertanyakan mengenainya di Santai Ben Ashaari. Aku rasa macam pernah makan tapi tak ingat lak kat mana .. Hurmm .. Banyak sangat makanan masuk dalam perut aku ni.. Heee.. Yang aku ingat cuma satu jenis jer iaitu makanan percuma .. Heee..

Alhamdulillah .. ramai rakan di FB BEN ASHAARI telah sudi berkongsikan maklumat hinggakan ada yang tak pernah tahu terus jadi kebuluran di malam hari gini haaa …

Ada beberapa tempat yang dikongsikan dan aku jugak nak cuba jaya nanti .. Antaranya ialah di Puchong  iaitu Kedai mila AF.Katanya laa .. Selain dari tu , di Bukit Bintang pon ada .. Kat Arab Street tu.. Restoran Thai.

Selain dari tu , Sukhumvit Garden ( Gombak ) .. Cheras bt 9.. Blkg kedai tu apt cheras intan.. Nama kedai Wan Mad , Sri Selera Bayu  dan byk lagi laaa .. Kena rajin google je ..

Bagi aku , tom yam ni biasa jer tapi yang menarik ialah rakan rakan yang sudi meluangkan masa mencari infomasi untuk rakan yang lain ! Itu yang thor baekkk !! Terima kasihhhh …

You May Also Like

6 comments

  1. First time nampak and tahu ade makanan ni.. unik betul :D selalu makan dalam mangkuk je..

    BalasPadam
  2. Tomyam d hidangkn guna kelapa muda ??? Kreatiffff.... 1st tym tau info ni.

    BalasPadam
  3. thorr baaikk!!sir ben pun mmg terbaik..blogger terbaik! bagi 10 bintang!! :)

    BalasPadam
  4. lg satu kdai dia dkt sg ramal..Nim's Little Island...tomyam kelapa muda...

    BalasPadam
  5. Baru lepas review pasal tomyam kelapa di Dungun. Insya Allah next time satu lagi review. Kuala Dungun tau, kat terengganu. Superbbb!

    BalasPadam