Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 Mac 2014

Ajak berselfie !

 

Saja ajak dia berselfie .. Dia tengah boring sangat tu .. Sedang menantikan makanan yang dah diorder .. Lapar giler dah masa ni.. huhu ..

Photo

Ok.. mmg berjaya la.. Dia diam dalam beberapa minit sebelum waiter letak sudu garfu depan dia .. Haishhhh … Dah nak main menda tu pulak.. Risau aihh ..

11 komen :

mush berkata... [Reply to comment]

oloh olohhh...geram la pipi & muncung tu...... sama la baju qaliff & affan... cute je kan..Brand Poney mmg Ohsem !

Happy Birthday Affan Fiqhry

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Comel sangat Qhaliff nie, geram la :)

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

second and third piccas tu terbaiklah ben

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

Ya Allah qhaliff...napa la comey sgt...geram nye aunty tgk awk ni...pipi ngn muncung duck duck awk tu..haihhhh..mujur jauh..klu dekat, leh jumpe..aunty cium2 pipi gebu tu..gerammmmm...

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

abg long mmg smart..
nampk stylo dgn gaya rambut cmtu.

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Comellllnyers berbeza ngan bapaknyersss

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Geram nengok dak Qhaliff muncungkan mulut macam.. ;)

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Macho sungguh Qhaliff dengan style rambut gitu..

husna yusof berkata... [Reply to comment]

sexy nyer bibir qaliff.. heheh comel

Hana Jalil berkata... [Reply to comment]

gambar ke 2 tu comel sangat2 >.< geram je kat dia tau

MissNadia berkata... [Reply to comment]

wow.. pipi yang menawan

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI