Ajak berselfie !

 

Saja ajak dia berselfie .. Dia tengah boring sangat tu .. Sedang menantikan makanan yang dah diorder .. Lapar giler dah masa ni.. huhu ..

Photo

Ok.. mmg berjaya la.. Dia diam dalam beberapa minit sebelum waiter letak sudu garfu depan dia .. Haishhhh … Dah nak main menda tu pulak.. Risau aihh ..

11 ulasan:

  1. oloh olohhh...geram la pipi & muncung tu...... sama la baju qaliff & affan... cute je kan..Brand Poney mmg Ohsem !

    Happy Birthday Affan Fiqhry

    BalasPadam
  2. Comel sangat Qhaliff nie, geram la :)

    BalasPadam
  3. second and third piccas tu terbaiklah ben

    BalasPadam
  4. Ya Allah qhaliff...napa la comey sgt...geram nye aunty tgk awk ni...pipi ngn muncung duck duck awk tu..haihhhh..mujur jauh..klu dekat, leh jumpe..aunty cium2 pipi gebu tu..gerammmmm...

    BalasPadam
  5. abg long mmg smart..
    nampk stylo dgn gaya rambut cmtu.

    BalasPadam
  6. Comellllnyers berbeza ngan bapaknyersss

    BalasPadam
  7. Geram nengok dak Qhaliff muncungkan mulut macam.. ;)

    BalasPadam
  8. Macho sungguh Qhaliff dengan style rambut gitu..

    BalasPadam
  9. sexy nyer bibir qaliff.. heheh comel

    BalasPadam
  10. gambar ke 2 tu comel sangat2 >.< geram je kat dia tau

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.