Akhirnya aku beli jugak !

 

Hurm… Ke Low Yatt Plaza hari ni setelah temankan wife ke hospital. Kenapa ? Sebab nak beli kamera yang sangat sesuai untuk aku.. Kenapa sesuai ?

Aku sedang buat review kamera DSLR Sony Alpha5000 dan akhirnya aku jatuh cinta … Maka , setelah aku pikir masak masak .. aku ajak wife gi beli ..

Di sana aku buat perbandingan terakhir dengan beberapa jenama lain seperti Canon dan Samsung. Nikon tak termasuk dalam senarai pilihan kerana dah pernah pakai pon.. Jadi nak cari sesuatu yang baru.

Ikutkan aku , kamera smartphone pon ok dah tapi selepas kembali melihatkan perbezaan gambar , maka ada baiknya aku guna juga kamera ni..

Antaranya ?

DSC00270

Aku leh buat selfie dengan kerapnya selepas ini ! Haaaa.. Pastinya korang akan bertambah rajin ke blog aku .. kan kan ? Hahahahhaha…. Kan kan ?

Takde laaa.. ada sebabnya … Nanti sampai masanya , aku ceritakan kenapa aku pilih kamera ni berbanding kamera lain .. ok ? Sabar ehhh .. Nak cerita pasal anak lak.. Heeeee…

3 ulasan:

  1. Nampak hebat je kamera ni...hehe

    BalasPadam
  2. bab camera dah cun dah. tang bab selfie tu.. err.. no komen. haha

    BalasPadam
  3. saya pengguna tegar Sony Alpha... boleh tengok hasil photo saya di blog saya.... http://trueny.blogspot.com/

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.