Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 30 Mac 2014

Aku kata dah kan ?

 

Dulu aku pernah up pasal ni tapi masih ada yang tak tau .. Qhaliff ' serupa ‘ dengan sapa sebenarnya ? Aku atau wife ?

Masih tak caya ?

Photo

Qhaliff lagi tembam pipi dia ? Opkos la.. Gabungan dua pipi tembam menghasilkan pipi yang tembam lagi labuh.. Tapi dah hilang tembam .. heee .. Dah kurang makan , main je lebih ..

Dan yang pasti , sifat kreativiti dia datang dari genetik aku ! Hahahaha ..

Photo: Haishhhhhh ...   Suka suka dia jer buat eksperimen ..

3 komen :

yang baik Ishak berkata... [Reply to comment]

betul lah tu... memang tidak diragukan lagi.
"like father like son" hahaha

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

rupa mcm sapa pn xkesah. asal cumil. kan qhaliff

Aziela berkata... [Reply to comment]

Adakah di dasar tong tu ialah sekeping cd? Waaa....konpem kreatif.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI