Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 22 Mac 2014

Automatik duckface !

 

Dah tau dah nak kena buat apa.. Aku tak yah suruh , dia dah buat !

Photo

Tengah dok layan Pada Zaman Dahulu kat tab aku .. Aku halakan kamera ..

Photo

“ Ok tak gini . daddy ? Cukup tak ?? Tak eh ?? “

Photo

“ Ok… cam ni ok tak ??? Tak ok , daddy buat la sendiri ! “

9 komen :

Hana Jalil berkata... [Reply to comment]

Amboiii kemain panjang duckface tu Qhaliff oii.. ikat baru tau

eimah siti berkata... [Reply to comment]

adehhh..makin muncung duckface dia....

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Hehe comel la Qhaliff nie :)

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Panjang muncung qhaliff

Abhamz berkata... [Reply to comment]

memang Qhaliff ni mesra lensale....masa begitu pantas berlalu, Qhaliff dah semakin besar dan bijak

Muhammad Khairuddin Lim berkata... [Reply to comment]

muncung itu yang mahal...

nabila biela berkata... [Reply to comment]

geramnya gok qhaliff ni

♛ r A t U k U s H a ♛ berkata... [Reply to comment]

kemain geram dah ni tengoknye.... kalau nawaitu jahat dah kuculik dak Qhaliff ni... aku tak geram tang lain.... tang muncung tu je....

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Comelnya la qhalif niii

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI