Automatik duckface !

 

Dah tau dah nak kena buat apa.. Aku tak yah suruh , dia dah buat !

Photo

Tengah dok layan Pada Zaman Dahulu kat tab aku .. Aku halakan kamera ..

Photo

“ Ok tak gini . daddy ? Cukup tak ?? Tak eh ?? “

Photo

“ Ok… cam ni ok tak ??? Tak ok , daddy buat la sendiri ! “

9 ulasan:

  1. Amboiii kemain panjang duckface tu Qhaliff oii.. ikat baru tau

    BalasPadam
  2. adehhh..makin muncung duckface dia....

    BalasPadam
  3. memang Qhaliff ni mesra lensale....masa begitu pantas berlalu, Qhaliff dah semakin besar dan bijak

    BalasPadam
  4. kemain geram dah ni tengoknye.... kalau nawaitu jahat dah kuculik dak Qhaliff ni... aku tak geram tang lain.... tang muncung tu je....

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.