Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 19 Mac 2014

Bekalan air ..

 

Yang belah kiri , tak ditapis.. Dan belah kanan tu.. ditapis dengan penapis air ‘tuttttt’ .. Takde pengiklanan percuma di sini yer ! Hahahahha ..

Tapi serius ni .. Sila tapis bekalan air anda jika nak guna sbg minuman harian .. Hurm…

Aku tak paham kenapa la penapis air pon nak di MLM kan ? Hish…

1 komen :

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

produk MLM padahal sepatutnya dijual sebagai produk wajib ada kat rumah. utk kesihatan keluarga kan

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI