Dah nak belajar dia ..

 

Photo

Hurm.. baru dapat tidurkan dia. Susah benar malam dia nak tidur. Kena aku ada baru nak tidur Tidur pulak , nak kat ruang tamu .. Dah lena , baru masukkan ke dalam bilik .. Kalau tak , menjerit..

Sebelum tidur , layan ABC.. Dia sendiri pilih. Tak nak dah UPIN IPIN.. Boring ! Hahahaha .. Tapi aku tak de la paksa dia.. Biar dia sendiri tengok dan belajar. Aku cuma bantu betulkan sebutan dia. Takut nanti dia bosan bila dipaksa.. Biar dia explore dulu mcm dia main puzzle tu ..

Tengok la nanti.. kena cari bahan yg sesuai untuk dia nanti. Hurm.. sian tengok dia .. Dalam kereta pon sekarang , dah semakin bersopan dengan aku. Kalau tak dipasang video , dia akan tidur jer .. Tak macam dulu.. Memberontak.. hehehe ..

Pasni , nak didik lagi sorang ..huhuh… Kena duduk belakang la dua dua nanti .. huhu ..

2 ulasan:

  1. Abang Long sangat dak Qhaleef ni. :)

    BalasPadam
  2. Apabila sel2 otak si manja sdg berhubung dan beefikir dia ingin mencuba sesuatu yg baru.. :) good Qhaliff Iman ^^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.