Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 11 Mac 2014

Dah pandai ‘babap’ !

 

Amboiii.. mana belajar ni ?? Sekarang ni dah cepat tangan dia ! Hurmmm… Tak leh usik tab dia .. terus dia gi ‘babap’ org tu .. Tamparan dia bukan jenis tamparan biasa lak tu.. Birat la jugak rasa .. Iskhhh..

  

Gambar diatas ni .. Hurmmm … Mak dia nak tolong je tuuu .. Dia tak kasi .. Terus laaa dia kejar mak dia .. Babap sampai dapat ! Huhuhu.. Ni perangai sapa laaa dia ikut ni ? Kalau ikut perangai aku , aku kasi je .. Aku ni berhati mulia… Haaa.. sapa punya perangai ni ? Sampai sekarang , ianya masih lagi misteri !

5 komen :

Papa Mifz berkata... [Reply to comment]

amboi terus kejar maknya yer...hehe

Hana Jalil berkata... [Reply to comment]

Amboii Qhaliff pandai dah dia..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Perangai daddy dia kot :)

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Dah semakin comel dah :-)

MissNadia berkata... [Reply to comment]

alahai cutenya dia.. sama macam anak N, semua nak buat sendiri

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI