Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 7 Mac 2014

Demam pulak ?

 

Dan cirit birit .. Tapi muntah tu takde la ..  Hurmm.. sebab panas ? Suhu badan direkodkan 37.4 setakat ni .. Hurmm.. Berak saja dah berkali kali hari ni.. Tapi berak dia bukanlah kosong pon.. Ada isi .. hehehe .. Maklumlah , kebelakangan ni , berak pon tak beberapa kerap..

Nak kata dia demam , aktifnya seperti biasa .. Makannya berselera terutama bila mak aku yang suap.. Pastu mainnya tetap bising.. Cuma suaranya sedikit serak ala ala Nash tarik tak lepas ..

Malah sempat sembur aku dengan air liurnya .. Apa pun aku kena jaga jaga malam ni .. Risau panas dia naik .. Kalau naik , kena segera bertindak. Jangan tunggu esok .. Hurmm…

Cuaca panas gini .. dengarnya dah cecah 38 darjah celcius malah rekod kepanasan tertinggi di negara kita yang pernah dicatatkan ialah 40.4 darjah kalau tak silap aku … Tu pon info di radio.. Wallahualam.. Kalau salah , maaf la yer ..

Ramai budak demam. Bapak budak pon ramai gak.. Mak budak ? Demam tapi tetap berkhidmat utk keluarganya .. Hehehhe..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI