Emo betul la dia ni !!

 

Tonton cerekarama TV3 tadi yang bertajuk PARASIT. Sebuah kisah yang mudah tapi berisi.. Pengisiannya ? Nak amik anak angkat , ikut saluran yang betul. Sian budak tu nanti..

Ok .. part emo ni.. Haaa.. Si Qhaliff ni laaaa ..

Dia dah mengantuk tapi dok tunggu mak dia yang tengah solat kat atas dulu , baru nak tidur sama.. Sementara tu , dia dok main dengan aku. Aku , dah puas pusing cerita apa nak tengok. Akhirnya , layan je la cerita ni..

Qhaliff .. bila cerita ada budak kecik , dia akan terminat nak tengok.. Ha.. Dalam cerita ni , ada si ChaCha tuuu.. Ada satu babak yang mana si laki ni pukul isterinya bertubi tubi. Qhaliff yang tengok ni , gi marah kat orang tu.. Orang tu dalam tv haaa , Qhaliff oiii..

Bila orang tu tak respon , Qhaliff ‘babap’ aku tanda dia marah ! Hahahahha.. Aku pulak jadi mangsa emosi dia haaa.. Adeh …

Hurmm.. Qhaliff mmg seorang pelindung.. Kalau aku bertekak ngan mak dia , dia la jadi pendamai .. Bertekak saja saja jer .. nak tengok respon si anak tu.. huhu ..

2 ulasan:

  1. Qhaliff pun dapat mendalami cerita tu, sebab tu dia emo tu :)

    BalasPadam
  2. Menunjukkan qhaliff akan menjadi abang yang baik.... good boy qhaliff

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.