Jadi pengguna bijak !

by - Jumaat, Mac 14, 2014

 

Terlebih dahulu , jutaan terima kasih pada rakan-rakan di Facebook kerana memberikan pendapat , pandangan , malah ada siap tagged mereka yang berkenaan hingga masalah ini diselesaikan dalam masa yang cukup singkat ! Dan kepada pengurus TNB Cawangan Sepang juga , terima kasih sangat sangat kerana memberi respon dengan pantas walaupun hanya meninggalkan komen di blog ! Bagus , sbb ramai boleh nampak apa masalah kadang kadang ramai tak faham ..

Seperkara yang aku belajar daripada isu ini ialah , jangan cepat nak marah mereka yg terbabit.. Jd pengguna bijak. Dptkan maklumat dan penerangan dari pihak berkenaan dan juga pandangan rakan rakan yg pernah alami masalah serupa.

Kemudian ambil tindakan seperti mana aku buat. Gi terus ke cawangan yang berhampiran dan dapatkan maklumat lebih lanjut.Kalau nak telefon pon boleh cuma takut tak berapa nak faham .. hehehe ..

Tolong jangan melenting sebelum tindakan diambil. Kalau dah buat tindakan namun tiada respon , baru boleh melenting dengan membuat aduan ke tribunal pengguna.. Heheheh .. Apa guna bising bising kan ?

You May Also Like

1 comments

  1. Memang betul tu bro... Kita perlu jadi pengguna yang bijak :)

    BalasPadam