Kerjasama dengan Pemandu Pelancong ?

 

Baru lepas meeting dengan kawan aku .. Dia ni pemandu pelancong yang dah berpengalaman bertahun lamanya.. Biasanya dia dok main area Taman Negara.. Jadi , dia ada perancangan untuk menggunakan blogger bagi mewar warkan projek akan datang ..

Haaaa .. Lama dah aku usulkan perkara ni kat dia. Masa tu dia tak nampak sangat .. Sekarang ni , barulah dia nampak kepentingan media sosial bagi meluaskan lagi projek projek pelancongan dia dan juga agensi yang lain..

Banyak .. Aku nak cerita pon , nanti korang kata aku gebang je lebih.. Tak kisah la.. InshaAllah aku akan cuba jadikan satu kenyataan… Hehehhe ..

Bukan satu tu je sebenarnya .. Banyak lagi yang dibincangkan tapi aku lebih tertarik part pelancongan ni .. Maklumlah , aku dulukan keje ngan pelancongan.. Jadi tau la part mana yang jadi tarikan dan perlu diceritakan..

Projek ngan Tourism Malaysia ? Hurmm.. Entahlaah.. Aku dah usulkan .. Pengarah dia dah setuju tetiba lak diam gitu je .. Jadi aku anggap mereka tak berminat la .. Aku , ok jer.. Tak nak , sudah ! Heee..

3 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.