Kubur berhampiran kilang air mineral SPRITZER ?

 

Alhamdulillah .. selamat dah tiba di rumah setelah seharian bekerja ! Penat woooo.. penat sangat.. Sampai berdengkur dalam bas ! Huhuh.. Segan ai ok ! Tu nanti cerita .. heeee..

Photo: Model Spritzer akan datang 

#spritzerbloggertrip

Projek hari ni adalah melawat kilang SPRITZER yang terletak di Jalan Air Kuning , Taiping .. Perak ..

Dan isu panasnya benarkah wujudnya kubur berhampiran di kilang ini ? Haaaa .. Segala persoalan terjawab ! Apakah benar ? Jika benar apakah ianya halal ? Jika tidak benar , dari manakah sumber air mineralnya ? Wow.. banyak persoalan ..

Dan yang penting , aku tauuu.. korang nak tau kan pasal kubur tu ?

Photo

Ni haaa kuburnyaaa .. Dan ianya terletak jauh dari kilang tu pon.. Nanti aku cerita dengan lengkapnya yer ..

Photo: Borong air ..

Percuma jekkk..

Air keluaran SPRITZER yang aku bawak balik ke rumah setelah yakin 100% dengan hasil keluarannya .. heee.. Jom minum sampai pengsan..

12 ulasan:

  1. Hana pun baru tau pasal ni tahun lepas.. Rasa macam was-was pulak bila nak beli air yang di keluarkan dekat Jalan Air Kuning ni. Hoho

    BalasPadam
  2. Zumal dapat tahu ada lg 1 syarikat pengeluar air mineral di Perak juga dekat kubur :)

    BalasPadam
  3. ooh..tq..tidak syak lagi:)

    BalasPadam
  4. spritze memang air ruji aku. Kadangkala kita ni terlebih detail bab2 mcm ni. Isu agama yg lebih besar kita buat dek jer. Tanahlah antara syarat kita hendak buat samak. sendiri mau ingat ma

    BalasPadam
  5. nanti story detail ya.. nak pengesahan jugak...

    BalasPadam
  6. wooo xsbar nk tahu detail..

    BalasPadam
  7. Tiap kali nk bli air mineral msti tgk label botol tu smada jln air kuning x tak..last2 bwk air dr rumah jer

    BalasPadam
  8. Aku kalau air dari perak aku xkn beli kahkah

    BalasPadam
  9. Hang rupanya yang berdengkur semalam dalam bas...

    www.broframestone.com

    BalasPadam
  10. ramai yang salah faham pasal ni. orang yang tinggal berdekatan je yang tahu keadaan sebenar.

    BalasPadam
  11. saya yang dekat je dgn kilang tu pun masih tak lawatinya dan maklumat yg sgt sedikit ttg perkara kubur tu...tahu dari sumber internet aje..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.